تاریخ : شنبه 24 بهمن 1394
کد 29

تبریک زاد روز حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و برگزاری مراسم بزرگداشت روز پرستاردر سال 94

پیام تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار توسط جناب آقای دکتر رضایی فر ، معاون محترم درمان دانشکده و برگزاری مراسم بزرگداشت روز پرستاردر سال 94

جناب آقای دکتر رضایی فر ، معاون محترم درمان دانشکده ، در پیامی زاد روز حضرت زینب کبری (س)  و روز پرستار را به همه پرستاران عزیز تبریک گفت . در بخشی از پیام ایشان آمده است:
روز میلاد دُرّ درخشان مهر و عاطفه، پرستار زخم های به خون نشسته صحنه کربلا و روز پرستار مبارک باد.
دست خدا به همراهت ای دست سرشار از عاطفه و مهر.
دعای همه دردمندان بدرقه راهت ای سینه لبریز از ایمان و یقین.
 دستت همیشه گرم ای نگران چشم های خسته و بیمار.
 خدا پشت و پناهت ای باغبان گل های پژمُرده و شاخه های شکسته.
نسیم رضایت خدا گوارای وجودت ای جلوه گاه فداکاری و صبر، ای اسوه نیکوکاری، ای پرستار.
روز میلاد زینب کبری(س)، پرستار همه عاطفه ها و همه ستاره های درخشان ایمان و عفّت و پرستار همه ارزش های انسانی را ، به همه پرستاران و منادیان انسانیّت و ایمان تبریک می گوییم؛ به همه پرستارانی که از پس ابر حیا و عفّت، باران عاطفه باریدند و به نور ایمان درونشان گرمای زندگی در کالبد جامعه جاری کردند.

در سالروز میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س ) و به مناسبت روز پرستار ، طی جشنی که به همین مناسبت ، توسط هر یک از بیمارستانهای امیرالمومنین (ع) و بیمارستان شهید بهشتی و با حضور سرپرست محترم دانشکده علوم پزشکی مراغه ، جناب آقای دکتر جنتی و مسئولین محترم برگزار شد ، از پرستاران نمونه این بیمارستان ها تجلیل گردید.

و نیز در مراسمی که به همین مناسبت ، توسط معاونت پرستاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در تهران برگزار گردید، مدیر پرستاری دانشکده به همراه  پرستار نمونه کشوری دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه و تعدادی از همکاران پرستار واحد درمان و آموزش شرکت نمودند .
و در ادامه از مقام شامخ کارکنان حوزه سلامت که ضمن خدمات رسانی به بیماران جان خود را از دست داده اند ، تجلیل شده و در پایان جوایز نفیسی ، توسط وزیر محترم بهداشت ومعاونین محترم درمان وبهداشت وزارت ، به  پرستاران  نمونه کشوری و از جمله جناب آقای مسعود محصوری ( پرستار نمونه کشوری دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مراغه ) ،  اهدا گردید.