تاریخ : چهارشنبه 8 آذر 1396
کد 346

مراسم استقبال از پزشکان متخصص جدید متعهد خدمت در شهرستان مراغه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، طی مراسمی ۱۴ پزشک متخصص جدید با تخصص های مختلف به مجموعه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه اضافه شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، طی مراسمی ۱۴ پزشک متخصص جدید با تخصص های مختلف به مجموعه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه اضافه شد.

معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی مراغه طی مراسم ویژه ای توسط تیم اداره امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی از متخصصین جدیدالورود معارفه و تجلیل به عمل آورد.

 


 
   در این مراسم آقای دکتر جنتی، سرپرست دانشکده، ضمن اشاره به قدمت امور مربوط به سلامت و موقعیت جغرافیایی شهرستان مراغه، از بهره برداری پروژه های سلامت محور در سالجاری خبر داد.

 



 
همچنین آقای دکتر جنتی ضمن خوشامد گویی و قدردانی از متخصصین جدیدالورود، وجود ایشان را نقطه قوت در شهرستان دانسته و همکاری و تلاش هرچه بیشتر متخصصین جدیدالورود را در زمینه سلامت خواستار شد.

 



 
   در بخش دیگری از این مراسم، آقای محمودی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ویژه مراغه، ضمن خوشامدگویی به پزشکان متخصص جدیدالورود بر وظیفه خطیر انسانی ایشان تاکید کرد.
 
 



 
در این مراسم آقای دکتر احمدی، معاون درمان دانشکده، ضمن خوشامدگویی به متخصصین جدیدالورود، بر ادامه طرح تحول نظام سلامت تاکید کرده و به بیان اهداف و رسالت معاونت درمان  وزارت در این زمینه پرداخت.

 



 

آقای دکتر احمدی در ادامه ضمن اشاره به مشکلات دیرکرد پرداختها، خاضعانه ابراز پوزش نموده و از تمامی همکاران درمانی تشکر و قدردانی نمود.

 



 

در این مراسم آقای تقوی، سرپرست بیمه سلامت شهرستان، پس از خوشامدگویی به تبیین دستورالعملهای بیمه و موارد قانونی مرتبط و همکاریهای مربوطه پزشکان متخصص پرداخت.

 




در ادامه مراسم، آقای دکتر غمخوار، سرپرست کلینیکهای ویژه شهرستان نیز ضمن بیان اهداف و رسالات به مشکلات موجود با بیمه ها و پرداختها اشاره نمود و بر همکاریهای آتی متخصصین جدیدالورود تاکید نمود.

 



 

اهدای جوایز به متخصصین جدیدالورود


 



اهدای جوایز به متخصصین جدیدالورود