تاریخ : چهارشنبه 29 آذر 1396
کد 353

تشکیل دومین جلسه کمیته نظارت بر برنامه های طرح تحول نظام سلامت

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، دومین جلسه کمیته نظارت بر طرح تحول نظام سلامت در آذر ماه ۱۳۹۶، با حضور اعضای این کمیته تشکیل جلسه داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، دومین جلسه کمیته نظارت بر طرح تحول نظام سلامت در آذر ماه ۱۳۹۶، با حضور اعضای این کمیته تشکیل جلسه داد.
در ابتدای جلسه، آقای دکتر احمدی، معاون درمان و دبیر ستاد طرح تحول نظام سلامت، با اشاره به اهمیت برگزاری منظم و مستمر این کمیته، به بیان موارد کلیدی دستورالعمل نظارتی برنامه تحول نظام سلامت پرداخت.
ایشان در ادامه با مهم برشمردن اهداف اصلی این برنامه و تاثیر آن در برقراری عدالت در دسترسی به خدمات درمانی و ارتقای کیفیت خدمات در مراکز ارائه خدمت، بر لزوم نظارت دقیق بر اجرای بسته های شش گانه خدمتی این برنامه در دو سطح بیمارستان و دانشکده تاکید کرد.
در ادامه جلسه، آقای دکتر رضائیان، رئیس اداره نظارت و اعتباربخشی و صدور پروانه، بر نقش راهبردی مدیران ارشد بیمارستان های تحت پوشش در اجرای صحیح و دقیق بسته های شش گانه خدمتی این برنامه اشاره کرد.
ایشان در ادامه به بیان تاثیر فرهنگ کار تیمی و لزوم آماده سازی زیر ساخت های لازم برای مشارکت همه گروههای دخیل در بهبود چالش های پیش روی این برنامه پرداخت.
 در ادامه، با بحث و بررسی سایر اعضای کمیته در مورد برنامه های طرح تحول نظام سلامت و راهکارهای موجود در جهت ارتقای روند پیاده سازی و نظارت بر این برنامه، مصوبات مربوطه جهت پیاده سازی هر چه بهتر این برنامه تصویب گردید.