تاریخ : يکشنبه 7 مهر 1398
کد 401

دکتر سعید پیروی به عنوان معاون درمان دانشکده علوم پزشکی مراغه معرفی شد

به گزارش روابط عمومی، مراسم معارفه دکتر سعید پیروی به عنوان معاون درمان جدید دانشکده در سالن اجتماعات معاونت درمان و باحضور رئیس، معاونین، روسا، مدیران و جمعی از کارکنان برگزار شد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت همدلی و همیاری برای نیل به اهداف دانشکده گفت: همه ما در کنار هم و برای یک هدف مشترک تلاش می کنیم و اگر توان خود را در راستای توانمندی دیگرهمراهان خود به کار گیریم به  برآیند بسیار پرثمری دست پیدا خواهیم کرد.
 
دکتر اصغر تنومند گفت: اختلاف سلیقه در مدیریت یک امر بدیهی است و در اصل باعث می شود ایده های مختلف گرد هم بیایند و با مقایسه می توان به بهترین و راهبردی ترین تصمیم در زمینه های مختلف دست پیدا کرد.
 
وی ضمن معرفی معاون درمان جدید دانشکده ادامه داد: دکتر سعید پیروی، متخصص داخلی، به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده و با سابقه مدیریتی در جایگاههای مختلف و با کارنامه بسیار مثبت شناخت بسیار خوبی از سیستم بهداشت و درمان دارند و با تعهدی که دارند من اطمینان دارم با تمام نیرو در جهت اهداف دانشکده تلاش خواهند کرد.
 
رئیس دانشکده ضمن قدردانی از تلاش های دکتر منگوری و همچنین سایر همکاران معاونت درمان اظهار امیدواری کرد حوزه درمان دانشکده بیش از پیش برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت حرکت کند.