تاریخ : سه شنبه 27 تير 1402
کد 442

جلسه پیاده سازی سیستم یونیت دوز بیمارستان امیرالمومنین

جلسه پیاده سازی سیستم یونیت دوز دارو روز سه شنبه مورخه 1402/04/27 با هماهنگی معاونت محترم درمان دانشکده علوم پزشکی مراغه، در محل ستاد مرکزی دانشکده و با حضور معاون محترم توسعه، مدیریت غذا و دارو و مسئولین بیمارستان های تابعه برگزار شد.
معاون محترم درمان جناب آقای دکتر جلیل اعتمادی از لزوم آمادگی هر سه بیمارستان برای عملیاتی نمودن سیستم یونیت دوز در آینده ی نزدیک در جهت بهینه سازی سیستم خدمات دارویی و کاهش کسورات دارویی تاکید نمود.
به گزارش روابط عمومی در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر رضائیان، رئیس محترم اداره نظارت بر درمان با اشاره به اهمیت راه اندازی سیستم یونیت دوز تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی و اعتباری، راه اندازی چنین سیستم هایی می تواند به ارائه کیفیت بهتر و با هزینه های کمتر منجر شود.
دکتر علیزاده معاون غذا و دارو با اشاره به تجربه ی پیشین بیمارستان امیرالمومنین از آمادگی کامل این بیمارستان برای رفع مشکلات و استقبال از طرح مذکور خبر داد.
در ادامه ی جلسه، بهینگی اتاق های عمل یبمارستان ها در سال 1401 با استفاده از شاخص های تعیین شده بررسی و مقرر گردید اقدامات اصلاحی لازم برای ارتقا وضع موجود در بیمارستان ها اتخاذ گردد.