تاریخ : دوشنبه 9 مرداد 1402
کد 447

آگهی ثبت نام کاندیداهای هیئت مدیره ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران

به اطلاع کلیه کادر پرستاری مشمول ماده ۱۶ قانون سازمان نظام پرستاری (کلیه اتباع ایرانی پرستار، بهیاران،کاردان اتاق عمل،کاردان هوشبری و رده های وابسته پرستاری) می رساند "ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری "در تاریخ 1402/07/07 به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
بدین‌وسیله به اطلاع کلیه کادر پرستاری مشمول ماده ۱۶ قانون سازمان نظام پرستاری (کلیه اتباع ایرانی پرستار، بهیاران، کاردان اتاق عمل، کاردان هوشبری و رده های وابسته پرستاری) می‌رساند چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره های سازمان نظام پرستاری در تاریخ 1402/07/07 بطور هم‌ زمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد، لذا متقاضیان ثبت‌نام در هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان مراغه واجد شرایط می‌توانند از تاریخ 1402/05/10 لغایت 1402/05/19 با توجه به شرایط ذیل و در دست داشتن مدارک لازم به ستاد اجرایی انتخابات مستقر در دفترپرستاری معاونت درمان مراجعه و شخصاً تحویل و رسید دریافت نمایند. به مدارکی که بعد از تاریخ ۱۹/۰۵/۱۴۰۲ تحویل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرایط انتخاب شوندگان هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری شهرستان‌ها به شرح ذیل می‌باشد:
۱ـ التزام عملی به اسلام و پایبندی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۲- عضویت در سازمان نظام پرستاری به صورت معتبر و به تاریخ روز و با ارائه کارت عضویت معتبر در سازمان که در کل کشور یکنواخت و دارای شماره نظام پرستاری و صادره از سازمان نظام پرستاری می‌باشد.
۳ـ عدم سابقه محکومیت در دستگاه قضایی که منجر به محرومیت از حقوق اجتماعی باشد.
۴- عدم سابقه محکومیت از هیات‌های رسیدگی به تخلفات سازمان نظام پرستاری که منجر به محرومیت از عضویت در سازمان نظام پرستاری باشد.
۵ـ داشتن حداقل سه سال سابقه سکونت یا اشتغال در حوزه انتخابیه در طول دوره خدمت یا زندگی در حوزه مربوطه
۶ـ عدم تجاهر به فسق و نداشتن فساد اخلاقی و مالی
۷ـ اقلیت‌های دینی شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که تابع احکام دین اعتقادی خود می‌باشند، مشروط به اینکه تجاهر به نقض احکام اسلامی را نداشته باشند.
۸ـ عدم عضویت در هیئت‌های نظارت و اجرایی.

شرایط انتخاب کنندگان عبارت است از :
۱- عضویت در سازمان نظام پرستاری
۲- داشتن و ارائه کارت عضویت در سازمان نظام پرستاری به هنگام رای دادن
تبصره۱: برای رای دهندگان صرفا ارائه کارت عضویت در سازمان با هر سابقه ای قابل قبول است و نیاز به تاریخ روز ندارد.
تبصره۲: کلیه اعضا سازمان نظام پرستاری صرفاً با دارا بودن کارت عضویت سازمان نظام نظام پرستاری، می توانند در هر حوزه انتخابیه حضور یافته و در انتخابات شرکت نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت ‌نام داوطلبین در هیئت‌مدیره‌ها:
۱ـ فتوکپی شناسنامه (تمام صفحات دو نسخه) و کارت ملی(پشت و رو دو نسخه)
۲ـ ۶ قطعه عکس ۴×۳
۳ـ تصویر کارت عضویت (معتبر و تاریخ دار) در سازمان که برابر اصل شده باشد.
۴ـ گواهی مبنی بر سه سال سابقه سکونت یا اشتغال در حوزه انتخابیه به تأیید هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان مربوطه (در شهرستان‌هایی که تاکنون نظام پرستاری نداشته‌اند به تأیید شبکه بهداشت و درمان شهرستان مربوطه).
۵- تکمیل فرم ثبت نام داوطلبین
ضمناً انتخابات نظام پرستاری در شهرستان مراغه به صورت مستقل برگزار می گردد و لازم است نامزدهای محترم هیئت مدیره در شهرستانهای یاد شده مدارک خود را شخصاً و مستقیماً به هیئت اجرائی انتخابات سازمان نظام پرستاری مستقر در معاونت درمان تحویل نمایند.

هئیت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری 
جمهوری اسلامی ایران در دانشکده علوم پزشکی مراغه

 
کلیک کنید