تاریخ : چهارشنبه 1 شهريور 1402
کد 461

جلسه تعامل و همفکری با مسئولین بیمه سلامت استان برگزار گردید

دومین جلسه ی سالیانه ی تعامل و هماهنگی با سازمان بیمه سلامت استان، روز سه شنبه مورخه 1402/05/31 راس ساعت 11:30 در سالن جلسات ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی، معاون محترم درمان دکتر جلیل اعتمادی ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به مدعوین محترم بیمه سلامت استان بر اهمیت تعاملات فی مابین تاکید نمودند.
در ادامه معاون محترم سازمان بیمه سلامت آقای امیرپور در خصوص وحدت رویه و تعامل فی مابین سازمان بیمه و ارائه دهندگان خدمت توضیح و آمارهای مالی مربوطه توسط ایشان ارائه گردید.
کارشناس اقتصاد درمان معاونت درمان آقای میرزاعلیپور تیتر موضوعات جمع بندی شده را جهت هماهنگی و بحث و تبادل نظر با کارشناسان سازمان بیمه و بیمارستان ها در خصوص موضوعات یاد شده ارائه نمود.
سپس موضوعات و ارائه راهکارهای عملیاتی طی تعامل و خرد جمعی حاضرین جمع بندی گردید
 
در پایان ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی مراغه دکتر ارجمند و ریاست محترم بیمه سلامت استان آقای دکتر مجیدی ضمن قدردانی از تلاشها و استقبال از مفاد یاد شده در جلسه، جهت تعامل بیشتر طرفین در راستای بهبود فرایندها و ارتقای خدمت رسانی به صاحبان فرایند تاکید نموده و ادامه ی همکاریها و تعاملات سازنده را در دستیابی به اهداف بالادستی و پاسخ مناسب به نیازهای سلامت عموم مردم، خواستار شده و بر آن تاکید نمودند.