تاریخ : دوشنبه 10 مهر 1402
کد 490

پیام تبریک دکتر اعتمادی معاون درمان به مناسبت هفته وحدت

دکتر جلیل اعتمادی معاون درمان با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به مردم شریف شهرستان مراغه بویژه همکاران دانشکده علوم پزشکی مراغه تبریک گفت
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ماه ربیع الاول یاد‌آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.
بانگ ملکوتی «اشهد ان محمداً رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.
فرهنگ وحدت و همدلی و برادری، زمینه‌ساز تقویت مسلمانان و اعتلا و سربلندی آنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است و نامگذاری هفته وحدت اقدام مدبرانه و عالمانه‌ای بود که توسط حضرت امام خمینی(ره) برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انجام شد و امروز همه ما وظیفه داریم که در راستای هدف بزرگ حضرت امام (ره) تلاش و کوشش نماییم.
اینجانب، میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت، رسول همدلی و وحدت، علمدار عدالت و برابری حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین میلاد فخر عترت و نبوت، بنیانگذار و موسس فقه جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) را  تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق روزافزون برای همگان مسئلت دارم.