تاریخ : يکشنبه 28 آبان 1402
کد 515

پیام تبریک معاون درمان به مناسبت روز پرستار

دکتر جلیل اعتمادی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت روز پرستار طی پیامی این روز فرخنده را به جامعه پرستاران تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، دکتر جلیل اعتمادی طی پیامی به مناسبت روز پرستار این روز فرخنده را به جامعه پرستاران تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
حرفه مقدس پرستاری تنها مراقبت از علایم حیاتی بیمار و یا نگهبانی از مرز حیات بیمار نیست بلکه؛ دمیدن روح زندگی است در تن رنجور بیمار، وزش نسیم محبت و جاری کردن زلال امیدواری در جسم خسته بیمار است.
بی شک پرستاران، جهادگران عرصه سلامت، سفیران ایثار و مجاهدت هستند که با اعتقادی راسخ در راه سلامت و درمان مردم از خودگذشتگی دارند. تلاش های شبانه‌روزی و بی‌دریغ پرستاران و کادر درمان در شرایط سخت اپیدمی ویروس کرونا مایه مباهات است و امیدوارم خداوند حافظ همه پرستاران و کادر درمان کشور باشد که خالصانه و فداکارانه در مسیر سلامت جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند.
اینجانب خجسته میلاد با سعادت پرستار عاطفه ها، زینب کبری (س) و روز پرستار را به همه پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.