تاریخ : پنجشنبه 16 آذر 1402
کد 529

پیام تبریک دکتر اعتمادی معاون درمان به‌ مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، در آستانه فرا رسیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو، دکتر جلیل اعتمادی در پیامی این روز را به جامعه دانشجویی تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم‌‌الله‌الرحمن‌الرحیم

16 آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد یاد آور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند. بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

امروزه جنبش دانشجویی نیاز دارد با جهاد تبیین و حفظ روحیه علمی، امید و همت جوانی خود، مسایل تخصصی کشور را شناسایی کرده و با مطالبه‌گری و ارایه راه‌حل، دست به حل آن‌ها بزند. دانشجوی انقلابی، به دور از تاثیر از بیگانگان و با تحلیل عمیق و دقیق خود، به شناسایی موانع پیشرفت و تحقق عدالت و کمک به حل چالش‌ها می‌پردازد.

اینجانب این روز بزرگ را به تمامی دانشجویان عزیز دانشکده علوم پزشکی مراغه تبریک و تهنیت گفته، عزت، سرافرازی و موفقيت روزافزون شما عزیزان را در همه صحنه‌ها تحت توجهات امام زمان(عج) از خداوند منان خواهان و خواستارم.