تاریخ : يکشنبه 31 تير 1403
کد 589

پیام تسلیت، تقدیر و تشکر معاون درمان دانشکده علوم پزشکی از خانواده مرحوم امیرحسین غیاثی فرد اهدا کننده مراغه ای

دکتر جلیل اعتمادی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور در مراسم بزرگداشت جوان 20 ساله اهدا کننده اعضای مراغه ای، ضمن عرض تسلیت از خانواده مرحوم غیاثی به خاطر عمل انسان دوستانه تقدیر نمود.
بوَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، معاون درمان داشکده علوم پزشکی دکتر جلیل اعتمادی با همراهی چند نفر از کارکنان این دانشکده با ارسال تاج گل و بنر و تابلوی تسلیت در مراسم بزرگداشت فرزند دلبند این خانواده حضور یافته و ضمن عرض تسلیت، از اقدام خیر خواهانه و فداکاری خانواده غیاثی تقدیر نمود.

دکتر اعتمادی خطاب به خانواده محترم غیاثی فرمود: اقدام والا و تحسین برانگیز شما، خانواده محترم مرحوم امیرحسین غیاثی در اهداء اعضاء بدن فرزندتان به دو بیمار نیازمند،‌ نشان از روح بزرگ و نوع دوستی دارد و الگویی برای ترویج فرهنگ اهداء عضو به بیماران نیازمند درجامعه است. تسلیم شما در برابر تقدیر الهی و رضایت بر این عمل انسانی، علاوه بر اجر معنوی و رضایت خداوند متعال سبب استمرار حیات در وجود افراد دیگر خواهد بود.
ایشان ضمن تقدیر از این عمل انسان دوستانه و تسلیت درگذشت فرزند برومندشان علو درجات و غفران الهی برای آن مرحوم و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت نمود.