تاریخ : پنجشنبه 1 شهريور 1403
کد 598

پیام تبریک روز پزشک معاون درمان دانشکده علوم پزشکی مراغه

دکتر جلیل اعتمادی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی مراغه در پیامی، روز پزشک را به تمامی پزشکان به خصوص جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی مراغه تبریک و تهنیت گفت.
وَمَنْ اَحْیَاهَا فَکَاَنَّمَا اَحْیَاالنَّاسَ جَمِیعًا (سوره مائده، آیه ۳۲)
هر کس نفسی را زنده کند گویی همه انسانها را زنده کرده است

 
 
به گزارش روابط عمومی، دکتر جلیل اعتمادی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی مراغه در پیامی، روز پزشک را به تمامی پزشکان به خصوص جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی مراغه تبریک و تهنیت گفت:
متن پیام به شرح ذیل است:

بنام خدا

یکم شهریورماه سالروز ولادت شیخ الرئیس حسین بن عبدالله معروف به ابن سینا و روز پزشک بهانه شایسته‌ای است که
 تا بار دیگر به شما پیشگامان علم و هنر درمان، ادای احترام کنیم. این روز بزرگ، یادآور عشق ورزی و فداکاری‌های بی‌پایان شما در راه خدمت به انسانیت است. شما که در برابر درد و رنج بیماران دل می‌سوزانید و برای بهبود کیفیت زندگی آنان، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنید.
 

پزشکان، نه تنها با دانش فراوان خود، بلکه با دلسوزی و همدردی‌های عمیق، امید را به دل بیماران و خانواده‌هایشان می‌آورید. در هر لحظه از کارتان، تجلی‌گر ارزش‌های انسانی، ایثار و فداکاری هستید. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا جامعه به شما به عنوان فرشتگان نجات نگاه کند.
 
در دنیای امروز، چالش‌ها و بحران‌های زیادی در حوزه سلامت وجود دارد و شما با تخصص و تعهد خستگی‌ناپذیر خود در مسیر بهبود کیفیت خدمات سلامت می‌کوشید. در برابر این تلاش‌ها، شایسته‌ترین تقدیرها و سپاسگزاری‌ها را به شما تقدیم می‌کنیم.
 
امیدوارم با تکیه بر دانش، تجربه و اخلاق حرفه‌ای‌تان، همواره در خدمت به بشریت موفق و پیروز باشید. روز پزشک را به شما پزشکان عزیز و خانواده‌های محترمتان تبریک می‌گویم و برایتان سلامتی، موفقیت و سعادت آرزو می‌کنم.
 
با احترام 
دکتر جلیل اعتمادی